سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آقا این چه مسخره بازی اینا هی میگن: اسپری مخصوص،اسپری مخصوص به خدا اینا همین برف شادی خودمونن،میخوان با کلاسش کنن میگن اسپری مخصوص. ^_^

 

 پوزخندخخخخخخخخخخخخپوزخند

 

قلم چی دیگه کم مونده اینو تبلیغ کنه:

به نام خدا مسی هستم

بهترین بازیکن جهان

از سال سوم دبیرستان عضو کانون قلمچی بودم

 

 پوزخندخخخخخخخخخخخخپوزخند

 

بـحـث جـام جـهـانـی بـود تـو تـاکـسـی

رانـنـده ازم پـرسیـد طـرفـدار کـدوم تـیـم هـسـتـی؟گـفـتـم هـنـدوراس!

گـفـت خـود مـلـتش خـبـر نـدارن تـیـمـشون تـو جـام جـهـانیـه

تـو چـطـوری طـرفـدارشـی!؟

 

  پوزخندخخخخخخخخخخخخپوزخند

 

آهــــا? پسرا?? که م?گ?ن دخترا راجبه فوتبال نظر ندن ا?ن مسائل مردونس :
.
.
.
.
.
?ادش بخ?ر قبلنا ابرو برداشتنم ?ه مسئله ? زنونه بـــــــــــود

 

 پوزخندخخخخخخخخخخخخپوزخند

 

ینی الان باور کنم که هر کی جایزه میلیونی برنجو میبره به نون شبش محتاجه؟

 

 پوزخندخخخخخخخخخخخخپوزخند

 

دختره12ساله تو پیج دکتر سوال پرسیده:

چجوری بدون عمل لب هامو برجسته کنم؟!

منم رفتم جواب دادم با دمپایی ابری خیس بکوب تو دهنت درست میشی:|

 

 پوزخندخخخخخخخخخخخخپوزخند

 

مورد داشتیم پسره قیافش شبیه خربزه تیپش شبیه معتادای محلمون اون وقت اسم خودشو گذاشته علی مانکن

 

 

بازدیدا همـچــــنان بالاست اما تعداد کامنتارو نگاه بندازین!!!وااااای

خو زحمت میشکین چشاتونو خسته میکنین یه حرفیم بزنین


+ دوشنبه 93/4/16 4:40 عصر هانی | نظر